Vijf vragen aan Stephan Bosman van Zoover
Social Media door de ogen van Guido Gihaux
Marcel van Kanten (KLM) over PR 2.0
Het verhaal achter Cruise.nl
Wie is Trivago, wat doen ze?
Interview Lisa Sounio over Dopplr
Online sinds 1998
Lex Beins vertelt over Cheaptickets.nl

Meer Interviews

Glamping.nl: contentmarketing in een nichemarkt
Interview: Open deuren en clichés waar Baja Bikes wereldwijd succes mee boekt en verder groeit
Travelinfluencer Mohsin op Wereldreis begint reiswebsite. Een interview over 'Niet nadenken gewoon doen.nl'
Interview Inka Pieter (directeur corporate social responsibility KLM): duurzaamheid is geen marketingverhaal
Vakantiebeurs vakdag preview met Albert Boswijk: Airbnb en soortgelijke platforms zullen als fact of life beschouwd worden
Erik-Jan Gelink (Transavia): ‘’Ik ga leren of een open houding in deze industrie ook werkt’’
Bart Meijer (brand manager Vakantiebeurs): 'in de gaten houden hoe alle e-trends de branche verder ontwikkelen'
Het succes van Vakantiepiraten (HolidayPirates): 'omnichannel en in het bijzonder e-mailmarketing'
Experttalk: de reisagent en de toekomst
Expert talk Jos Vranken (NBTC): Met ‘Holland’ als merk, Nederland vermarkten
Glamping.nl: contentmarketing in een nichemarkt
Interview: Open deuren en clichés waar Baja Bikes wereldwijd succes mee boekt en verder groeit
Travelinfluencer Mohsin op Wereldreis begint reiswebsite. Een interview over 'Niet nadenken gewoon doen.nl'
Interview Inka Pieter (directeur corporate social responsibility KLM): duurzaamheid is geen marketingverhaal
Vakantiebeurs vakdag preview met Albert Boswijk: Airbnb en soortgelijke platforms zullen als fact of life beschouwd worden
Erik-Jan Gelink (Transavia): ‘’Ik ga leren of een open houding in deze industrie ook werkt’’
Bart Meijer (brand manager Vakantiebeurs): 'in de gaten houden hoe alle e-trends de branche verder ontwikkelen'
Het succes van Vakantiepiraten (HolidayPirates): 'omnichannel en in het bijzonder e-mailmarketing'
Experttalk: de reisagent en de toekomst
Expert talk Jos Vranken (NBTC): Met ‘Holland’ als merk, Nederland vermarkten

Beluister de travelnext podcast

Meest gelezen afgelopen 7 dagen

TikTok in de reisindustrie: van inspiratie tot boeking

Vasthouden aan oude patronen of veranderingen realiseren?

Lentekriebels in de reisbranche: een routekaart

Booking.com: Neurodivergente reizigers vragen om inclusievere reisopties

VZR Garant ondersteunt bedrijfsovername Jelle Staleman B.V.

Inschrijven nieuwsbrief