Hoe personaliseer je de reiservaring? Keynote René Nieuwmans #eTravel15
Interview Gennie Freen: de beste deals op budget, preview #eTravel15
Hoe bouw je een social media strategie voor Nederland als merk? Keynote Tessa Dirks SoMeT15EU
Interview Frank Cuypers: hoe verkoopt Visit Flanders haar bestemming? Preview #SoMeT15EU
Een kijkje in de ‘reisplannen van’: Isabel Mosk, TravelNext auteur
Een kijkje in het leven van Linda Hoebe, country marketing manager Skyscanner Nederland
Interview: Nederlandse TravelTelly als een van de grootste in travel stock footage
TravelBird en hun sleutel tot succes!
Interview: de sociale strategie van KLM
Het verhaal achter Booking.com door Arthur Kosten

Meer Interviews

Glamping.nl: contentmarketing in een nichemarkt
Interview: Open deuren en clichés waar Baja Bikes wereldwijd succes mee boekt en verder groeit
Travelinfluencer Mohsin op Wereldreis begint reiswebsite. Een interview over 'Niet nadenken gewoon doen.nl'
Interview Inka Pieter (directeur corporate social responsibility KLM): duurzaamheid is geen marketingverhaal
Vakantiebeurs vakdag preview met Albert Boswijk: Airbnb en soortgelijke platforms zullen als fact of life beschouwd worden
Erik-Jan Gelink (Transavia): ‘’Ik ga leren of een open houding in deze industrie ook werkt’’
Bart Meijer (brand manager Vakantiebeurs): 'in de gaten houden hoe alle e-trends de branche verder ontwikkelen'
Het succes van Vakantiepiraten (HolidayPirates): 'omnichannel en in het bijzonder e-mailmarketing'
Experttalk: de reisagent en de toekomst
Expert talk Jos Vranken (NBTC): Met ‘Holland’ als merk, Nederland vermarkten
Glamping.nl: contentmarketing in een nichemarkt
Interview: Open deuren en clichés waar Baja Bikes wereldwijd succes mee boekt en verder groeit
Travelinfluencer Mohsin op Wereldreis begint reiswebsite. Een interview over 'Niet nadenken gewoon doen.nl'
Interview Inka Pieter (directeur corporate social responsibility KLM): duurzaamheid is geen marketingverhaal
Vakantiebeurs vakdag preview met Albert Boswijk: Airbnb en soortgelijke platforms zullen als fact of life beschouwd worden
Erik-Jan Gelink (Transavia): ‘’Ik ga leren of een open houding in deze industrie ook werkt’’
Bart Meijer (brand manager Vakantiebeurs): 'in de gaten houden hoe alle e-trends de branche verder ontwikkelen'
Het succes van Vakantiepiraten (HolidayPirates): 'omnichannel en in het bijzonder e-mailmarketing'
Experttalk: de reisagent en de toekomst
Expert talk Jos Vranken (NBTC): Met ‘Holland’ als merk, Nederland vermarkten

Beluister de travelnext podcast

Meest gelezen afgelopen 7 dagen

TikTok in de reisindustrie: van inspiratie tot boeking

Vasthouden aan oude patronen of veranderingen realiseren?

Lentekriebels in de reisbranche: een routekaart

Booking.com: Neurodivergente reizigers vragen om inclusievere reisopties

VZR Garant ondersteunt bedrijfsovername Jelle Staleman B.V.

Inschrijven nieuwsbrief