Sawadee Reizen bereikt 10.000e Facebook fan
KLM laat zien wat Facebook voor je bedrijf kan doen.
Succesvolle marketingcampagne van Sawadee op Facebook
(Inter)nationale reizigers gebruiken Facebook in plaats van e-mail

Meer Facebook

Breda University Talents: Hoe co-creatie leidt tot loyaliteit van je klanten
KLM’s Augmented Reality handbagagecheck beschikbaar in Messenger
Generatie Z staat op het punt Millennials te overtreffen
Facebook gaat reisadverteerders helpen met 'trip consideration'
Facebook Messenger op KLM.com volgende stap sociale mediastrategie
Welke Nederlandse reismerken scoren het best op social media?
Welke budgetmaatschappijen leveren de beste service volgens social media?
KLM-klanten kunnen ticket boeken via servicebot
Case: doorontwikkeling van de Tilburgse Kermis met hulp van een instameet in de lucht
Facebook, haar gebruikers en travel: traditioneel targeten, creatieve content maken of toch met pixels adverteren?
Breda University Talents: Hoe co-creatie leidt tot loyaliteit van je klanten
KLM’s Augmented Reality handbagagecheck beschikbaar in Messenger
Generatie Z staat op het punt Millennials te overtreffen
Facebook gaat reisadverteerders helpen met 'trip consideration'
Facebook Messenger op KLM.com volgende stap sociale mediastrategie
Welke Nederlandse reismerken scoren het best op social media?
Welke budgetmaatschappijen leveren de beste service volgens social media?
KLM-klanten kunnen ticket boeken via servicebot
Case: doorontwikkeling van de Tilburgse Kermis met hulp van een instameet in de lucht
Facebook, haar gebruikers en travel: traditioneel targeten, creatieve content maken of toch met pixels adverteren?

Beluister de travelnext podcast

Meest gelezen afgelopen 7 dagen

TikTok in de reisindustrie: van inspiratie tot boeking

Vasthouden aan oude patronen of veranderingen realiseren?

Lentekriebels in de reisbranche: een routekaart

Booking.com: Neurodivergente reizigers vragen om inclusievere reisopties

VZR Garant ondersteunt bedrijfsovername Jelle Staleman B.V.

Inschrijven nieuwsbrief