Riksja Travel heeft besloten samen te werken met Yelflow om hun klantreis verder te personaliseren en te automatiseren.

De samenwerking is per direct van kracht. Gedurende de komende periode zullen Yelflow en Riksja Travel samen een personalisatieplan ontwikkelen. Yelflow zal bovendien ondersteuning bieden bij de implementatie van dit plan, gericht op personalisatie van de website, e-mailcampagnes en advertentiestrategieën via SEA en social media. In het verleden hebben Yelflow en Riksja Travel reeds succesvol samengewerkt aan de digitale marketingstrategie voor Footprint Travel.

Lees ook: Riksja Travel lanceert mini-docu ‘Small loans, big dreams’

Soepel proces

Marissa Trouwborst, Teamlead Marketing bij Riksja Travel, licht toe: “Het boeken van een reis op maat is een intensief proces voor de consument. De specialisten van Riksja Travel begeleiden onze klant door dit proces. Samen met Yelflow gaan we werken om deze klantreis nog persoonlijker en schaalbaarder te maken. Om daarmee de klant van een soepel proces te voorzien. Daarbij houden we de persoonlijke aandacht die we hebben voor en met onze klant hoog in het vaandel.”

Marketing automation en personalisatie

Corné Hoogendoorn, oprichter van Yelflow: “De afgelopen jaren hebben we ons meer en meer toegelegd op marketing automation en personalisatie. We vinden het erg mooi dat we Riksja Travel nu ook met dit onderwerp mogen helpen. We hebben er alle vertrouwen in dat we, samen met Riksja Travel, dit tot een succes gaan maken.”