Een moderne kijk op het ‘hub & spoke’ businessmodel voor travel & hospitality
De visuele trends van 2017 voor travel
Doelgroep millennials: instagrammability belangrijke factor bij kiezen bestemming
Kracht van de bestemming: stop de tinderfication van destination marketing
Peer-to-peer platforms (Airbnb) als uitdaging voor DMO’s: case Rotterdam
Bereikbaarheid belangrijkste van 5 B’s voor bestemmingen
Het belang van social media voor de mobiele reisagent #Traveltrendtalk
Onderzoek: Nederlandse hotels laten contentmarketing nog links liggen
From Hyatt with love: liefde aan de basis van een loyaltyprogramma
Hey Love: een Riksja start-up in vijf maanden

Meer Marketing

Ana Henriques aangesteld als Head of Marketing Communications voor TUI Nederland en België 
TRAVELNEXT Podcast aflevering 2: Gen Z, AI en de toekomst van reismarketing
Marketingactiviteiten Corendon, By June, GOfun en Stip exclusief via TradeTracker
Lancering van Nederlandse certificering van influencers
Uitbreiding samenwerking Travelport en Tourism Malaysia na succesvolle datagestuurde campagne
Travix benoemt Mira van Houwelingen tot Chief Marketing Officer
Influencer Marketing vs. User Generated Content
'Ondertussen in...': TUI's live inkijkje op een vakantiebestemming
Google-zoektrends en digitale marketing tips voor een herstellende reisbranche
Duits Verkeersbureau zet in op digitale recovery-strategie
Ana Henriques aangesteld als Head of Marketing Communications voor TUI Nederland en België 
TRAVELNEXT Podcast aflevering 2: Gen Z, AI en de toekomst van reismarketing
Marketingactiviteiten Corendon, By June, GOfun en Stip exclusief via TradeTracker
Lancering van Nederlandse certificering van influencers
Uitbreiding samenwerking Travelport en Tourism Malaysia na succesvolle datagestuurde campagne
Travix benoemt Mira van Houwelingen tot Chief Marketing Officer
Influencer Marketing vs. User Generated Content
'Ondertussen in...': TUI's live inkijkje op een vakantiebestemming
Google-zoektrends en digitale marketing tips voor een herstellende reisbranche
Duits Verkeersbureau zet in op digitale recovery-strategie

Beluister de travelnext podcast

Meest gelezen afgelopen 7 dagen

Google introduceert Flight Deals

“Het draait niet om volgersaantallen, maar om invloed, vertrouwen, herkenning en geloofwaardigheid”

“De reisfunnel begint op TikTok”

TUI introduceert AI-Retail assistent Lisa in de TUI shops

Hoe agentic AI het reisbedrijf van binnenuit verandert

Inschrijven nieuwsbrief