Column: Hoe betaalde blogcampagnes hogere interactie- en advertentiewaardes opleveren, maar de blogger vaak (nog) niet betaald wordt.
Instagram wordt steeds meer de User Generated Google voor reizen, bestemmingen en locaties
Citymarketing case: hoe zet je een stad op de kaart voor de inwoners van het land zelf?
Optimaliseer je online beeldmateriaal en behaal 20% tot 30% meer conversie
De marketing van ‘reis’koorts
Benchmark cijfers; onderzoek naar Destinatie Marketing Organisaties (DMO’s) in Nederland en het gebruik van ‘nieuwe’ marketing
7 tips van Citymarketing Amersfoort om een titel/award/prijs onder de aandacht te brengen
Inspelen via social op behoeften Chinese millennial toeristen
De learnings voor de beste online marketing van morgen: een kleine toeristische stad
De Holy Grail; de ROI van Social Media in toerisme met een ‘nieuwe’ formule

Meer Destinatiemarketing

Curaçao lanceert “Beleef het zelf”-campagne
Kan duurzaam toerisme Boracay redden?
Europese steden moeten innoveren op het gebied van ‘Smart Tourism’
Chinese bezoekers ontdekken Nederland via innovatieve app
Reisbedrijven en studenten komen samen op Ibiza
Riksja Travel matcht reizigers met locals
Een destination marketingcampagne en een vulkaan: het succes van Inspired by Iceland
De bestemming Noord-Ierland vermarkten als ‘Game of Thrones Grondgebied’
Case: doorontwikkeling van de Tilburgse Kermis met hulp van een instameet in de lucht
Integratie reistrend local travel in marketing: case Icelandair's stopover campagnes
Curaçao lanceert “Beleef het zelf”-campagne
Kan duurzaam toerisme Boracay redden?
Europese steden moeten innoveren op het gebied van ‘Smart Tourism’
Chinese bezoekers ontdekken Nederland via innovatieve app
Reisbedrijven en studenten komen samen op Ibiza
Riksja Travel matcht reizigers met locals
Een destination marketingcampagne en een vulkaan: het succes van Inspired by Iceland
De bestemming Noord-Ierland vermarkten als ‘Game of Thrones Grondgebied’
Case: doorontwikkeling van de Tilburgse Kermis met hulp van een instameet in de lucht
Integratie reistrend local travel in marketing: case Icelandair's stopover campagnes

Beluister de travelnext podcast

Meest gelezen afgelopen 7 dagen

TikTok in de reisindustrie: van inspiratie tot boeking

Vasthouden aan oude patronen of veranderingen realiseren?

Lentekriebels in de reisbranche: een routekaart

Booking.com: Neurodivergente reizigers vragen om inclusievere reisopties

VZR Garant ondersteunt bedrijfsovername Jelle Staleman B.V.

Inschrijven nieuwsbrief