Experttalk: de reisagent en de toekomst
Oproep: leg nu een onderzoekscase neer binnen e-commerce in travel
TravelNieuws: KLM gaat stapje verder in AI met customer service via social
iMessage kan weleens de doorbraak zijn voor travelmerken en mobiele klantcommunicatie
Experttalk: Steven van der Heijden (Corendon) over product innovaties en de veranderde reiswereld
De veranderende rol van de reisaanbieder; van faciliteren naar digitaal informeren
Consumententrends in travel, de achtergrond van beslissingen
5 bruikbare video’s met marketingstrategie en tips door experts in travel & hospitality
Online verbonden of online veiligheid: reizigers kiezen voor het eerste
TravelNieuws: loyaliteit wordt beloond met directe reductie bij Expedia

Meer Customer service

Welke budgetmaatschappijen leveren de beste service volgens social media?
Uitkomst design sprint TUI, Transavia & studenten 'wachten aan de gate' opgevolgd door Schiphol
Interview: Open deuren en clichés waar Baja Bikes wereldwijd succes mee boekt en verder groeit
Het Vakantiepark van de Toekomst: Trends, ontwikkelingen én 5 learnings voor travel marketeers
Een disruptieve boekingsflow voor baby-boomers, ondertussen in de USA
TravelNieuws: TravelBird lanceert nieuwe features in app met proactieve benadering
Save the date: Het Vakantiepark van de Toekomst
Q&A: TravelBird's Fiona Vanderbroeck over de implementatie van Artificial Intelligence bij TravelBird
Whatsapp als onderdeel van webcare: hoe werkt het? 9 vragen aan D-reizen
Loyaliteit in travel kent geen tijd, wel beperkingen n groeikansen
Welke budgetmaatschappijen leveren de beste service volgens social media?
Uitkomst design sprint TUI, Transavia & studenten 'wachten aan de gate' opgevolgd door Schiphol
Interview: Open deuren en clichés waar Baja Bikes wereldwijd succes mee boekt en verder groeit
Het Vakantiepark van de Toekomst: Trends, ontwikkelingen én 5 learnings voor travel marketeers
Een disruptieve boekingsflow voor baby-boomers, ondertussen in de USA
TravelNieuws: TravelBird lanceert nieuwe features in app met proactieve benadering
Save the date: Het Vakantiepark van de Toekomst
Q&A: TravelBird's Fiona Vanderbroeck over de implementatie van Artificial Intelligence bij TravelBird
Whatsapp als onderdeel van webcare: hoe werkt het? 9 vragen aan D-reizen
Loyaliteit in travel kent geen tijd, wel beperkingen n groeikansen

Beluister de travelnext podcast

Meest gelezen afgelopen 7 dagen

TikTok in de reisindustrie: van inspiratie tot boeking

Vasthouden aan oude patronen of veranderingen realiseren?

Lentekriebels in de reisbranche: een routekaart

Booking.com: Neurodivergente reizigers vragen om inclusievere reisopties

VZR Garant ondersteunt bedrijfsovername Jelle Staleman B.V.

Inschrijven nieuwsbrief