Marketeers die jongeren als doelgroep hebben zullen weten dat het een vak apart is om hen te bereiken. Er ligt een heel andere strategie aan ten grondslag. Speciaal voor marketeers met deze doelgroep is het congres Trends in Kids- & Jongerenmarketing 22 jaar geleden in het leven geroepen. Boek je via TravelNext? Dan krijg je 10% korting op de congressen. 

Leer van de professionals

Nationale en internationale experts en topsprekers komen hier samen om je te infomeren en te inspireren over de nieuwste trends, ontwikkelingen, onderzoeksuitkomsten en best-practices op het gebied van kids- en jongerenmarketing.

Schermafbeelding 2013-01-24 om 13.03.34

Kidsdag 17 april 2013

  • Nieuwe inzichten in de leefwereld van kinderen, gepresenteerd door Steven Pont
  • Leer van de succesvolle digitaliseringslag van Suske & Wiske
  • Verantwoorde kidsmarketing: inspiratie van koplopers als Albert Heijn, Rabobank Nederland, FrieslandCampina & Natuurmonumenten
  • Masterclasses met international expert Jacqueline Harding
  • Inspiratie van jeugdtrendwatcher Damber Delver over dé trends in het veranderende mediagedrag van kinderen

Jongerendag 18 april 2013

  • New insights in the voices of the mobile generation, gepresenteerd door de international youth marketing expert Graham Brown
  • Leer van de successtrategie van nummer één speelgoedmerk van de wereld Lego, door Lars Silberbauer, Head of Social Media Lego
  • Toonaangevende visies over ‘hoe bereik je de nieuwe generatie jongeren’ van o.a. Coolcat, Ahold, KPN & jongerenexpert Jeroen Boschma
  • Hans Koeleman, Ex-Nike marketeer & tweevoudig olympiër geeft een inspiratielezing over hoe je relevant en onderscheidend wordt en blijft voor jongeren, mede gebaseerd op de lessons learned van Nike

Kortom, 2 dagen die je als marketing- en/of communicatieprofessional zeker niet mag missen!

Bekijk het complete 2-daagse programma en alle sprekers op Trends in Kids- en Jongerenmarketing.

10% korting voor lezers van TravelNext

TravelNext is één van de partners van het congres. Speciaal daarom ontvang je een korting van 10% op de deelnameprijs. Wanneer je beide dagen komt, ontvang je ook nog eens een diner en hotelovernachting gratis!

Wil je gebruik maken van deze korting, vul dan in het kortingscodeveld op het inschrijfformulier van Trends in Kids- en Jongerenmarketing de code ‘TravelNext’ in, zodat de korting wordt toegepast.